Cercar en aquest blog

dimarts, 27 d’abril del 2010

Conclusions activitat 2.1

Amb retard però encara estic aquí, com sempre i com ens passa a tots, anem massa atabalats i ho volem fer tot, però una cosa darrere l'altra!!!!!

Aquí us deixo la conclusió que vaig treure de l'activitat sobre el canvi conceptual, pot ser demà també os deixaré la de l'activitat 2.2, però anem per passos, com he dit abans una cosa darrere l'altra, i ara toca la 2.1.


Aquesta activitat no ha sigut difícil, però si amb un alt grau de profunditat. Per a mi ha implicat una gran reflexió i aprofundiment sobre els meus propis pensaments i coneixements. No sé perquè m’ha costat tant fer-la, i ha fet que m’adoni de que una actuació que hauria de ser més quotidiana com la reflexió, no la faig, desaprofitant el gran potencial i riquesa que té com a eina en la reestructuració, assimilació i acomodació dels nous conceptes als esquemes de coneixement per a que es produeixi un veritable canvi de conceptual.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada